1. Продуктът, който съм закупил дефектира, какво да направя?
- Проверете дали е валидна гаранцията. Ако продуктът е в гаранция попълнете „Бланка за връщане на продукт” .

2. Мога ли лично да донеса дефектирал продукт на място в магазина ви?
- Да разбира се, можете да намерите адреса ни в раздел „контакти”

3. Поръчал съм грешен продукт и искам да го върна, какво трябва да направя?
- Проверете дали продукта е във вида, в който сте го получили и след това попълнете „Бланка за връщане на продукт” . Връщтане на закупените продукти става не по-късно от 15 дни след получаването им. Продуктите трябва да бъдат в търговски вид в пълен комплект както са получени.

4. Нямам фактура в пратката, как да си я набавя?
- Можете да се свържете с нас (вижте раздел „контакти” ) и ние ще ви изпратим нова в електронен вид.

5. В колко дневен срок ще си получа парите обратно, ако върна продукта?
- Сумата ще ви бъде възстановена в 30 дневен срок от датата на получаване на върнатата пратката при нас.

6. Тества ли се продукта преди да бъде изпратен?
- Да, при нас всички продукти, които могат да бъдат проверени без да се наруши търговския им вид се тестват и маркират преди да бъдат изпратени на клиентите ни.

7.Направих поръчка онлайн, какво следва?
- След всяка направена поръчка ще получите обаждане от нас, за потвърждение на поръчката преди нейното изпращане.